Blogger Layouts

måndag 9 februari 2009

Sjukskriven

Måndag morgon och jag sitter här hemma ist för på jobbet som jag tidigare hade tänkt mig.
Mitt besök hos företagsläkaren förra veckan resulterade nämligen i en sjukskrivning pga utmattning tom. 23/2.
Känns bedrövligt, då jag verkligen hade behövt börja jobba igen... Komma igång m. livet och allt därtill...
Samtidigt känns det skönt, då jag innerst inne känner att jag verkligen inte är redo för det...
Ska iaf på jobbet och träffa chefen en sväng idag för att lämna in sjukintyg och sen till hälsocentralen för att ta en hel del blodprover för att utesluta ämnesomsättningsproblem. Håller tummarna för att de inte hittar ngt!

I övrigt har det varit en helg m. fullt ös från morgon till kväll.
Neah har inte riktigt tillfrisknat som vi hoppats på att hon skulle göra, och blir därför hemma även denna vecka.

Hon sover väldigt dåligt om nätterna då hon uppenbarligen fortf har väldigt ont även fast vi kombinerat både ipren samt alvedon under några dagar.
och mat är det nästan omöjligt att få i henne... Så dagis är ju egentligen inte att tänka på! :(
Funderar på att ta ett besök m. henne till doktorn också bara för att utesluta infektion, efter samtal m. sjukrådgivningen som tyckte att det var viktigt då hon är så liten och ännu inte kan göra sig fullt förstådd. Så vi får väl se... Kanske blir dubbel besök för fam. Nyman/Karlsson. :) Undrar just om de har klippkort på HC? Borde ju få pris el så för att vi springer där heeela tiden.. Haha!

Ne gott folk, nu ska här drickas en kopp kaffe och sen ta och uträtta det som uträttas ska..

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman!
Hur gick de igår på HC?
Lukta de kaffe då du kom in?

Hoppas ni blir bättre snart!