Blogger Layouts

lördag 27 december 2008

Så var då julen över...

Ja, tänk vad tiden går fort...
Nyss var det tid för julhandling och julstök här hemma, och nú är julen över för denna gång...
Hade en kanon mysig jul här hemma tillsammans med gubben, alla barnen samt svärmor... :)
Kikade på Kalle, avnjöt julbord och öppnade julklappar... Men oj vad dagen sprang förbi.


Nu är det bara att ladda inför nyår, och ska jag vara ärlig så har vi absolut inga planer än så länge...
Som det ser ut så blir vi förmodligen bara hemma med alla barnen, kanske tillsammans med vänner för att äta och dricka gott kvällen lång... :) Vilket för mig skulle vara ett alldeles perfekt sätt att ringa in det nya året på. :)

Men som sagt, ingenting bestämt ännu så bara tiden kan avgöra vad som händer...

Ska iaf åter på jobbet på måndag.. Känns lite nervöst då jag blev hemma även förra veckan, då jag låg helt utslagen på soffan hela veckan lång i den där dunderförkylningen som alla tycks drabbas av just för stunden... Hoppas den håller sig borta nu ett tag, för jag har då verkligen varken tid el ork att ligga på det viset igen.. Ne, nu är det dags att ta sig i kragen och göra lite nytta på jobbet igen, men nervöst är det då jag faktiskt varit borta i ca 1 månad... Kommer man ens ihåg allt längre?! :D Äh, det löser sig nog. :)

Ne gott folk, nu är det dags att lösa lite frukost åt alla småtrollen. :)
De tog sovmorgon i morse, och det är minsann inte varje dag det händer...Haha!
Jag och gubben har varit vaken bra länge innan dem... :P


Trevlig fortsättning på er allihopa! :)

0 kommentarer: