Blogger Layouts

torsdag 11 december 2008

Julhandling

Ja, lillan har piggat på sig ganska bra under de senaste dagarna och får i sig medicinen som hon ska. :)
Så skönt att se ett slut på denna omgång...
Hon äter, leker och fungerar som vanligt... Så nog kommer hon vara mest nöjd på måndag när hon får komma tillbaka på dagis... :D


Själv har jag åkt på en dunderförkylning utav dess like, och känner mig verkligen inte alls på topp...
Men så kan det vara, och åter på jobbet ändå på måndag... Känns som jag varit borta tillräckligt för ett tag nu...

Men i morgon blir det iaf julhandling som planerat. Lillan är så pass pigg att Malin kommer över och ska se efter henne så att jag och gubben får åka iväg och handla i lugn och ro... :)
Förhoppningsvis så får vi till att handla allt som ska handlas, och sen blir det till att slå in julklappar hela kvällen/natten lång. :)

Till helgen kommer de andra två småtrollen, och då hade jag tänkt mig lite bakning av lussebullar inför lucia på lördag. :)
Sen blir det bara mys hela helgen... :) Ta det lugnt och ladda inför sista veckan på jobbet innan jul! :)

Ne gott folk, nu ska jag passa på att lägga mig på soffan och ta igen mig under tiden som lillan vilar och gubben är i Bollnäs...

Ha det gott!
Kramen

0 kommentarer: