Blogger Layouts

måndag 3 november 2008

Öroninflammation...

Ja, så var då lilla Neah inne på sin andra penicilling kur på mindre än två veckor. :(
Öroniflammation i höger öra denna ggn, och ännu en 5 dagars medicin kur framför oss....
Usch vad tungt det är när allt bara går runt runt hela tiden... Stackars lill sessan vår...
Mitt samvete gör sig påmint så fort jag tänker minsta lilla på jobbet, då det känns fel att sitta hemma med sjukt barn då jag egentligen som nyanställd borde vara på jobbet och verkligen jobba skiten ur mig för att bevisa att jag verkligen förtjänar att få vara kvar efter Januari... Men vad gör man? Kan ju inte annat göra än att vänta ut denna hemska förkylnings epidemi som tydligen drabbar vår familj extra hårt i år... :(

Helgen som var hade vi iaf barnkalas för vår lilla Joline som fyllde 4år... Herregud vad tiden går fort! :)
Hon firades med massor av presenter, smaskig tårta och massa lek och mys här hemma i lördags...

Har lagt ut några bilder från detta på http://lie85.bilddagboken.se/p/main.html

Resterande tid av vår dyrbara helg har vi bara tagit det lugnt tillsammans allihopa... Myst på med en hel del nya barnfilmer och massa gott att tugga på... :)
Stökat på med matlagning, tvättning och lite städning i vanlig ordning också såklart.... :P

I dag fick jag besök av Ida m. son som jag lovat att skjuta en snabbis till Bns, vilket jag gjorde...
Efter det har jag och lill skruttan myst på med mat, bad, sångstund och lite bokläsning... Mysigt som tusan att vara hemma med henne, men guud vad jag önskar att lill stumpan fick bli frisk snart... :)

Men nu gott folk ska jag ta och koka mig lite te och ringa min lilla älskling snart.... :)
Sen bär det av mot sängen... Ordentligt trött i vanlig ordning...


Godnatt godnatt!

0 kommentarer: