Blogger Layouts

fredag 7 november 2008

Fredag och helg igen....

Så har jag då jobbat första och sista dagen för den här veckan...
Känns lustigt att börja jobba på en fredag... Men men, så kan det vara ibland! :P

Neah har under mkt om och men äntligen börjat sjunkit i temp, och förhoppningsvis kan hon gå tillbaka på dagis på måndag. :)
Känns som att vi varit tillräcklig sjuka i den här familjen nu för i vinter, och då har den knappt infunnit sig ännu...

Men hoppas iaf verkligen att lill sessan ska klara sig undan fler öroninflammationer iaf... Mindre roligt med penicillin och tråkigheter. :(

Själv har jag en av sämre dagar vad kommer till endometriosen...
Länge sedan jag hade så här ont, och nu har smärtan verkligen satt sig som ett bälte runt magen/ryggen och långt ned i benen... :( Tänka sig att en sjukdom med sådant fint namn kan vara så smärtsam! :(
Vet inte riktigt om det kanske är dags att kontakta sjukhuset igen, då det inte var allt för länge sedan jag opererade mig...

Rädd att allt ska bli så mkt värre om jag väntar för länge.... Kanske är det dags att ändå fundera över den fasansfulla hormonbehandlingen? Usch, skulle göra allt för att slippa.... Men tyvärr kan man inte alltid få allt man vill här i livet...

Är så otroligt tacksam över att ha min underbara karl.... Förstår inte hur han orkar ibland, men uppenbarligen så gör han det tack gode gud! :D Älskar honom så otroligt mkt! Tack älskling för att du finns, och för att du låtit mig få chansen att dela mitt liv tillsammans med dig, vår dotter och de två andra småtrollen!

Ne gott folk, nu tänker lilla jag lägga mig och försöka slappna av och invänta morgondagen! :)

Godnatt och trevlig helg på er!

1 kommentarer:

Tiin sa...

Hej !! Tänkte bara slänga in ett litet hej , ja återkommer när ja känner mig starkare. Ja är iaf hemma nu men yr i mössan idag.

Sköt om er så hörs vi snart igen

Mvh // Cathrine