Blogger Layouts

lördag 4 oktober 2008

Sjuk

Ja, det som inte fick hända har hänt...
I onsdags eftermiddag efter jobbet/utbildningen började jag då känna mig lite små lustig i kroppen... :(
Har under alla veckor nu gett mig tusan på att jag varken har tid el råd att bli sjuk... Men så åkte jag på maginfluensa i Onsdags kväll.... Varit hemma både torsdag och fredag, och har lite smått ångest för att jag ska ha missat en hel del väldigt viktiga saker...
Men som det låter så är det många fler i gruppen som tydligen varit hemma, så har jag tur så kanske vi får en extra genomgång på allt! :)

I helgen har jag inte gjort allt för mkt här hemma... Städat och fixat lite inför kommande vecka, då vi får efterlängtat besök ifrån Kinna! :) Herregud, det är ett halvår sedan vi träffade våra tjejer sist, och det ska bli så kul att få hit dem! :D
Annars så har jag och gubben mest tagit det lugnt med alla barnen här hemma och vilat upp oss inför kommande vecka med jobb och äventyr! :)

Fick iaf svar på vad riktig kärlek är i natt....
Nog för att man kan älska ngn väldigt högt.... Men guuuuud det går inte ens att beskriva kärleken till sitt eget barn!
Hade en sådan fruktansvärd mardröm i natt om Neah att ångesten och sorgen inte ville släppa förrän långt efteråt...
Var tvungen att kliva upp och ta mig en rök, andas och sen gå in för att titta och känna på lill sessan vår en stund innan jag sedan begav mig till sängen för ännu några timmars sömn... Men fy vilken otäck dröm! Synen har etsat sig fast i mitt huvud, och även fast jag visste att det endast var en dröm efter att Krille väckt mig så kunde jag ändå inte stoppa tårarna som aldrig ville sluta rinna.... Ne, håll hårt om dem ni älskar gott folk! För det kommer jag göra! Och gud nåde den som skulle göra min dotter illa.... Skönt när man inser att det BARA var en dröm....

Ne, nog svamlat för i kväll....
Nu ska jag återgå till min Jotex katalog där jag ska se om jag kanske hittar mig några gardiner att inhandla till jul! :)

God kväll och ha en fortsatt trevlig helg allihopa! :)

Stor kram på er!

0 kommentarer: