Blogger Layouts

tisdag 21 oktober 2008

Frågor...

Vad ska du göra i helgen? Får besök av mina syskon m. resp pojkvän/flickvän, sen blir det shopping. :)

Vem ringde dig senast? Lillebror Kevin

Senaste Percing? Hm, Naveln kanske?

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Ögonen... Om de räknas som kroppsdel?! :P

Har du fått en komplimang idag? Ne, inte idag inte....

Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? Absolut... Är ju min hunny! <3

Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Storbrittanien, Irland, Bulgarien

Är du kär? ABSOLUT

Vad har du ätit idag? Bland annat mackor m. mumsig tonfisksröra...

Vad var den sista drömmen du minns? Att Neah hängdes... :'(

Husdjur? 2 Katter

Har du pojkvän/flickvän? Ja

När spydde du senast? Ingen aning

Vem var du i Stockholm med senast? Mig själv... Mellan landning på Arlanda om det räknas.. :p

Vem var du i Gbg med senast? Haha.. Farmor, Farfar, Tina och Geir när jag var 6 år...

Vem såg dig gråta senast? Förmodligen min älskling...

Vem såg dig skratta senast? Malin kanske? :)

Vilket humör är du på nu? Bra humör, men otroligt trött....

Vilka festivaler ska du på? Ingen aning....

Vem vill du kyssa nu? Min älskling såklart! <3

Vad vill du helst göra nu? Ligga tryggt i min gubbes famn framför en bra film...

Favoritsport? För tillfället ingen.. Men annars är bandy och dans riktigt roligt...

Antal ärr på kroppen? Oj, ett X antal... Syns att man lever iaf... ;)

Antal blåmärke på kroppen? Hela smalbenen i vanlig ordning... stöter jämt i sängkanten vid brottning med dottern. :P

Favoritspel? Oj vad svårt.... Kan inte komma på ngt på rak arm just för stunden... Men roligt med spel i överlag

Vad har du gjort idag? Tagit hand om min sjuka lilla dotter

Vad ska bli kul? Att få hem älsklingen och sen få hit syskonen i helgen....

Vad sa du till någon senast? Ha det så bra... Kram

Vad står det i dina 2 senaste SMS? Från två kompisar som undrar hur lill stumpan (Neah) mår...

Värsta Känslan? Svårt.. så många tunga känslor.... Rädsla kanske?

Bästa känslan? Lycka

Din första tanke när du vaknar? Herregud, är det redan morgon? (Lika trött som vanligt)

Vilken ringsignal har du på din mobil? Leona Lewis- Take a bow

Har du någonsin varit kär? Japp, och är det just nu också! <3

Vad har du på dina väggar? Ngn tavla, hyllor, lampor etc...

Vad har du under sängen? Ingen aning.. har inte tittat efter.... Kanske gömmer sig där ett litet illgrönt monster? :P

Ser på? Film på tv:n vid läggdags

Lyssnar på? Massor av musik i vanlig ordning!

Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Farbror Håkan

Vad vill du bli när du blir stor? Haha... Lustigt, men jag vet faktiskt inte! :P Yrkesmässigt vill jag bli socionom...

Hur skulle dina vänner beskriva dig? Glad, Flummig och öppen kanske?

Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? Den dagen våran underbaraste dotter kom till världen! <3

Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Även här får jag svara att jag faktiskt inte vet....

Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Ingen antar jag, alla fyller väl ngn slags funktion?! :P

Vilken superkraft skulle du vilja ha? Kunna flyga....

Vad är du beroende av? Cigaretter och Coca Cola

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Mina nära och kära, ciggaretter, mat och dryck samt tält...

Jessie, Simone och Linda... Ni är utmanade att även ni svara på dessa frågor! :)

0 kommentarer: