Blogger Layouts

fredag 26 september 2008

2:a gången gillt...

Så har jag då tagit samtal för andra ggn denna vecka! :)
Första gången (Onsdags) så var det i princip tomt i telefonköerna.... a l l a satt och väntade spänt på att få svara och vissa vad de gick för! :P Tog två samtal och fick iaf prova på...
Kändes dock mkt bättre idag, då jag tog 4 samtal och faktiskt förstod någotlunda vad jag höll på med och flytet i samtalen kändes lite bättre. :) Nästa vecka har vi samtalstid 3 ggr, och jag hoppas att det kommer att gå bättre och bättre! :D Men nu är det äntligen helg, och det behövs v e r k l i g e n efter en intensiv men lärorik vecka... :)
Helt slut i kroppen, och ska nog därför åter igen bara ta det lugnt i helgen med massa mys hemma...


I övrigt då, jo fröken Karlsson lider av sådan fruktansvärd PMS just för tillfället att jag har starka funderingar på om det kanske är dags att lämna landet... Usch och tvi vad jobbigt det är... Hormonerna är upp och ned och ingenting blir som jag vill att de ska bli! Vad tusan är det frågan om?!
Känner mig verkligen som den hormonstinta tonåringen jag var en gång för läääänge sedan! :P
Får verkligen hoppas att det är snabbt övergående till en mer normal och glädefylld nivå... För både min egen men f r a m f ö r a l l t för min familj och mina vänners skull!

Glömde att berätta, Neah har lärt sig att säga ett nytt ord.... SLUTA! :)
Igår när jag kom hem efter jobbet och stod i köket i full färd med middagslagning så blir lill skruttan irriterad på mig och börjar vifta mot mig för att jag stod i vägen för henne och skriker samtidigt "LUTA" mamma... Haha! Guuud vad jag höll på att skratta ihjäl mig... Sååå otroligt roligt att höra ett sådant bestämt ord i hennes mun i rätt sammanhang! :D

Ne gott folk, nu ska jag ta helg och lägga mig i sängen för att mysa framför en film i vilket jag misstänker endast blir några minuter då jag som sagt är h e l t slut! :)

Ha det gott, och trevlig helg på er allihopa! :)
Stor kram!

0 kommentarer: