Blogger Layouts

lördag 30 augusti 2008

Jobbintervju

Ja, så var då jag och lillan åter på hemmaplan. Det är som de säger "Borta bra, men hemma bäst". :)
Mkt trevligt att komma hemöver och hälsa på nära och kära. Känns som att tiden inte räcker till när man väl är där.
Men när man väl kommer hem inser man att det var alldeles precis lagom många dagar. :P

Hann hem för att spendera helgen med älsklingen och alla småtrollen för att sedan infinna mig på en arbetsintervju på Fortum under Måndag eftermiddag. Var sååå otroligt nervös, men samtidigt samlad. Kände att det denna gången gick mkt bättre än förra, och gick därför därifrån med en relativt bra magkänsla. Under Tisdag eftermiddag ringde de och jag kan nu titulera mig Telefonmedarbetare inom kundtjänst/försäljning hos Fortum, Arbrå! :) Kanon! Äntligen ett jobb, vilket innebär extra pengar varje månad! :)

Resterande dagar under denna vecka har spenderats mest framför ugnen.. :) Har bakat och stått i, och även hunnit med lite bärplockning... Så nu ska här kokas svartvinbär saft! :) Mums!
Tror att lillan har en början till rejäl förkylning i samband med flera tänder, då hon verkligen varit helt omöjlig här idag! :S Men nu sover hon, och vi får bara hålla alla tummar för att det inte blir ngt värre än lite feber och förkylning...
Nu klev Fia och hennes son Mario precis innanför dörren. :)
De ska spendera kvällen tillsammans med mig under tiden som min karl är på bröllop. :)
Blir väl till att ta ett litet glas vin och prata när tiden finns. :)

Så nu gott folk lämnar jag er för ikväll, med åtminstone en kort lite uppdatering över vad som hänt under den senaste veckan. :)
Godnatt gott folk och ha det gott! :)
Kramen

4 kommentarer:

Tiin sa...

Hej!

Du är utmanad kolla min blogg på hemsidan för mer info =)

Kram Cathrine

Anonym sa...

Hej Nathalie Diana här hur är allt med dig? Här kommer länken till min blogg om du vill läsa hehe :-)

Anonym sa...

http://dianak.bloggspace.se/

Anonym sa...

Jag ska på en intervju för ett kundtjänstjobb på måndag! är en såndär jättenervös person som börjar skaka och inte kan prata till slut. Tänkte fråga om du ville vara gullig och ge mig någt tips på "varför jag skulle passa för jobbet" vet att det är svårt för dig att säga om mig, men jag menar mer allmänt, vilka egenskaper skulle vara värdefulla för jobbet? har du något mer tips vad man kan säga/göra? tack snälla!