Blogger Layouts

torsdag 14 augusti 2008

Jämtlandsresa

Efter fyra månaders hemmavistelse så begav vi oss av mot fjälltrakterna för att inandas lite frisk luft i dag, jag och lillan. :)
Var ett evigt skrikande på lill prinsessan under i princip hela bilfärden, så det blev åtskilliga stopp för fika och bensträckare.
Men ingenting hjälpte, så mot slutet var det bara att tuta och köra för att komma fram så fort som möjligt. :)

Efter tre timmars bilkörning stannade vi till i Hallen för en kopp kaffe hos pappa och Maria.
Neah myste på med sin nya moster under tiden som vi fruntimmer fick till att ta igen lite "skitsnack". ;)
Sen bar det av mot slutdestinationen, Mattmar... Där väntade farmor och farfar med öppna famnar och massor av god mat! :)

Nu har Neah precis somnat och jag passar på att kika runt lite på nätet innan jag beger mig av mot TV-rummet för lite slötittande innan läggdags.

Kommer att befinna mig här i trakterna fram till fredag nästa vecka.
Sen blir det hemresa till gubben och bonusbarnen igen. :)

Ne gott folk, nu ropar soffan, den varma goa filten och en stor kopp te...

Sen är det bara att invänta John Blund. :)

Så tills dess, godnatt gott folk.
Ha det gott! :)

2 kommentarer:

Tiin sa...

Ahhaaa vi kanske skulle prova att träffas denna gång när du nu är uppe då =) En sista gång som du minns mig *ler*
Vi hörs nått , ja ska se till att pressa in dig nu *skratt*

Kram Cathrine

Tiin sa...

Hej vännen !!

Jag jobbar mån ,tis ,ons kortdagar sen e ja nog ledig tor å fred å jobbar sen helgen =(
Ja någon stund måste vi kunna klämma in. Det ser ja fram emot !!

Kramar