Blogger Layouts

lördag 26 juli 2008

Födelsedagsfirande


I torsdags fyllde då gubben min år!
Det firades med frukost på sängen och självklart paketöppning med lite hjälp av Neah. :)

Vädret var kanon, så efter lite smörgåstårta begav vi oss av tillsammans med ett gäng vänner till stranden för sol och bad!

Stannade till långt in på kvällen, så Neah sov ngn timme i vårat nyinköpta "jumbotält", och själv grillade och pratade vi kvällen lång, innan vi packade ihop och åkte hem igen.


Folket stannade kvar hos oss och det pratades ännu en liten stund, innan alla begav sig av åt varsinna håll.

När då jag och K gjort oss i ordning för att lägga oss så kom han in med en ring i sin hand. :)
Den kärleksförklaringen jag fick då bräcker ingen.... Jag älskar denna mannen så otroligt mkt, och nu idag är vi då förlovade.. ;) Och jag är såååååå lycklig!


Hade en helt underbar dag/kväll tillsammans med nära och kära, och jag hoppas verkligen att de alla hade det också. :)


I kväll kommer lillasyster och hennes karl hit för att sova över tills i morgon då de precis landat på svensk mark efter en veckas vistelse i Turkiet. :) Och i morgon kommer pappa med familj för en fika då det varit i Gävle under helgen... Så nu ska jag bara slappna av och se fram emot lite besök av familjen!



Våra fina förlovningsringar



3 kommentarer:

Tiin sa...

Hej !!

Grattis till förlovingen =)
Om man ändå hade en sådan karl !!

Jag är i funderingarna på att vara ensam ett tag. Beslutet är lixom taget det är bara eller bara å bara handlingen att utföra det för trots att man bestämt sig är det ändå svårt hhmm.

Hoppas allt är bara bra annars ?

Kramar Jämtlandstösen =)

Tiin sa...

Tackar tackar.

Jag har haft en kanon dag med massa bra presenter =)
Det ska bli såå skönt att komma hemifrån rensa huvudet och bara vara , utan måsten å krav hit och dit.

Lutar åt op nu tidig höst =)

Ja vi måste absolut hinna ses ngt nu det är sista chansen innan ja inte ä mig lik längre =)

Kramar om

Linda sa...

Grattis till förlovningen:) Va gullit av honom. Hoppas allt är bra me er:) Kram