Blogger Layouts

måndag 8 juli 2013

13.07.08

Mina tre små raringar ♥
Dagarna går och tiden likaså.... 
Har från det jag fick komma hem ifrån sjukhuset svajat i både ork och mående.
Är kanske inte den mest sociala, men har ändå lyckats klara av några besök av nära och kära. Gissa om jag är glad för det?
Är så otroligt glad och tacksam för de som finns nu när tiden känns tung, och för dem som kan acceptera att jag kanske inte kan finnas där som jag gjort tidigare, trots att jag önskar jag kunde...

Kortet ovan är min lilla mamma som tagit under hennes senaste besök här i Flästa på promenad med min älskade make och barnen för lite eftermiddags aktivering av våra älskade småttingar.
Jag bara ääääälskar detta foto! Det är så fyllt av liv och bus! Eller vad säger ni?!

Under onsdag ngn gång kommer även min kära far m. familj och gör oss sällskap...
Det ska bli mkt trevligt. Ska försöka ladda batterierna fram tills dess.
Sedan blir det ju 2 veckors semester (åtmistone) med barnen mellan v. 29-30. Bättre än inget. :)

Helgen som var har jag varit hemma alldeles för mig själv och tro det el ej, sovit dygnen runt.
Min älskade make tog med sig alla barnen på lite husvagnsliv m. några vänner och jag fick stanna hemma och ta igen mig.
Det var så otroligt mkt värt, och jag tror verkligen att jag behövde den sömnen på ngt konstigt vis. Sedan den har jag åtminstone orkat hålla mig vaken mer än 2h per dygn som tidigare. 


Vad kommer till allt, så försöker jag att inte tänka så mkt på allt som komma ska, utan egentligen bara ta dagen som den kommer då jag annars skulle bli så frustrerad över hur lång tid det tar, och rädsla över hur allt kommer gå pga hur avancerad operationen kommer bli. Ingen som vet i dagsläget dock....


Trots att jag inte riktigt är den jag brukar vara så är jag så otroligt glad och tacksam över min underbara make som ställer upp i vått och torrt, framförallt nu när sjukdomen gör allt till ett helvete för oss alla.. Men även min rara familj och mina goa vänner. 
Utan er skulle jag aldrig ta mig igenom detta så bra som jag ändå tycker jag gör...

Älskar er alla! ♥♥♥

0 kommentarer: