Blogger Layouts

onsdag 26 juni 2013

13.06.26


Efter nästan 4 veckor på sjukhus har jag äntligen fått komma hem till maken och barnen. ❤
Var lite orolig över hur hemgången skulle fungera då jag känt mig alldeles för smärtpåverkad, och i sådant otroligt behov av vården och dess personal.
Men det har fungerat relativt. Har alla de mediciner jag kan och får ha i väntan på operationen i Uppsala.
Det som känns tungt här hemma är hur hårt jag belastar maken, då jag är så gott som så handikappad man kan bli för stunden. Men än så länge sköter han det med bravur. ;)
Spenderade varje dag på sjukhuset med den finaste människan jag träffat på länge, och jag är så otroligt tacksam för hennes stöd och närhet när allt känts som tyngst och smärtsammast. Utan henne skulle jag aldrig orkat med alla veckor som blev inom sjukhusets väggar innan jag fick komma hem! Tack världens goaste My för all din kärlek och vänskap du gett mig under dessa veckor! ❤
Det är verkligen under en pers som denna i sitt liv som man märker vem ens Sanna vänner är!


Jag ligger nu här hemma och bara väntar på att de förhoppningsvis kan skynda på min remiss till endocentrum i Uppsala så att jag snart kan få min operation överstökad och klar.
Då min endometrios spridit sig över totalt hela buken och dess organ, känns det som att oavsett om det är en stor och omfattande operation med risk att få tillfällig stomi så skulle jag nu göra flera av dessa operationer bara jag kunde få ett drägligare liv tillsammans med
Mina underbara raringar till
Barn och min kanonduktiga make! ❤

Nu är det bara att vänta... Vänta vänta oj vänta... I hopp om att det går undan med allt så att vi kanske får en liten bit av sommaren, en chans till lite semester tillsammans innan hösten är här igen...

Tack alla ni, framförallt maken och My som funnits/finns här för mig just nu när allt är så tokigt som det kan bli. All kärlek till er!!! ❤❤❤❤


1 kommentarer:

♡ Madeleine ♡ sa...

älskade vännen, du är så stark och otrolig ska du veta. Jag beundrar dig stort och mycket. Tänker på dig varje dag och har bestämt att inom kort bestämma en dag då jag kommer och hälsar på dig och din fina familj, har velat göra det så länge nu så det är dags att få ge dig en äkta kram istället för alla elektroniska ;) Massa Kärlek från mig till dig!!

Puss & Kram din Madde