Blogger Layouts

onsdag 5 december 2012

12.12.05



Efter morgonens möte med Neah tog vi en liten "speedshopping"
tillsammans på A&H, där födelsedagspresent och lite långkalsonger samt vantar införskaffades.
Till helgen väntas kalas i dagarna två för Neah som gladeligen valde presenter för brinnande livet.
Trots besviken min när hon själv endast kom ut med händerna full åt sina vänner gissar jag att önskelistan inför jul kommer att fyllas på till kvällen vid hemkomst. :)

Dagarna går i ett här hemma, och fortfarande finns här mkt att göra runt flytt och städ.
Massor av småpinaler kvar i gamla huset som måste fraktas, och sen ska huset även städas ut.
Som tur är har jag ju några tapra väninnor som anmält sig frivillig som städhjälp, och gissa om jag är lycklig för det?! :)
Känns ändå som att kommer gå fort när huset är tömt och jag har några extra armar till hjälp.... Sen.... Ja, sen ska jag för tusan bara slappna av... För oj vad jobbigt det är att flytta!
Förhoppningsvis kommer vi inte behöva göra om denna pers inom den närmaste framtiden, och nu tänker jag bara försöka installera mig och familjen på ny ort. :)
Underbart med lite distans till allt buller på byn måste jag säga! :)
Nog är det ovant att inte ha några tåg el bilar omkringfarandes alldeles utanför fönstret.. Men gissa vad skönt det ska bli i sommar när man kan påta på här hemma alldeles i det lugna! :)

Då vi hade en rätt stormig morgon här hemma med fullt ös från det att vi vaknade tills vi äntligen efter mkt om och men tog oss ut till bilen blir det nog lite julkalenders kikande innan bad och dusch till kvällen! :)



Sen blir det nog, som det känns en väääldigt tidig kväll för mamman i huset! :)

Ha en fortsatt trevlig onsdagseftermiddag/kväll alla vänner och bekanta! 
Nu inväntas hämtning av småtrollen för att sen steka våfflor för brinnande livet tills pappan i huset infinner sig efter en dags jobb! :)


0 kommentarer: