Blogger Layouts

tisdag 20 november 2012

12.11.20



Bilden borde säga mer än tusen ord!
Egentligen skulle det varit på detta vis hemma hos oss just i detta nu. 
Men på ngt konstigt vis händer det inte mkt här hemma. 
Påbörjade lite rensning i skrubben idag. 
Fick iväg lite saker vi inte längre behöver till en väninna och resterande på Röda Korset.
Tur att det finns andra behövande när utrymmet tryter. :)

Känner mig ngt stressad i hela den nuvarande situationen då jag känner mig som ett stort frågetecken.
En flytt är inte BARA med 5 barn (mellan varven) och julen analkandes...
Känns som det är mkt som måste klaffa innan man liksom kan sätta igång och få iväg allting.
För det är verkligen så det måste bli. Allt, åtminstone det mesta måste förflyttas från ett hus till ett annat för att det ska fungera kring allt vad kommer till sova, äta, leva... 
Vill inte behöva leva i lådor under Jul.... 

Kanske stressar jag upp mig alldeles i onödan, kanske inte..
Är inte allt för lätt att få allt att gå ihop emellanåt bara...
Har inte så många att be om hjälp heller, då hela min rara släkt befinner sig på tok för långt bort för att kunna rycka in.
Som tur är kanske lillebror tar tåget ned under morgondagen för att  hjälpa till lite. 
- Tack Kev, det värmer! 

För övrigt måste jag säga att detta varit en av det mest pestiga dagar på länge. 
Både jag och ungar har varit på ett otroligt dåligt humör, och sattyg till tusen här hemma efter och under nattning/läggning.
Men ÄNTLIGEN sover de alla! 
Så nu, efter en lååång varm dusch och lite uppdatering här ska jag försöka ladda om inför morgondagens alla måsten! 

Håller tummar och tår för att allt känns lite lättare i morgon! 

Med det vill jag bara säga: På återseende mina vänner! 


0 kommentarer: