Blogger Layouts

fredag 9 november 2012

12.11.09

Glöggafton
Årets första kopp med glögg avnjöts i goda vänners sällskap under gårdagskvällen.
Provade för första ggn lättvinsglögg m. smak av Äpple & Kanel, den är verkligen att rekommendera.
Hade en otroligt mysig och gemytlig glöggafton, och kom nog inte i säng förrän klockan slog midnatt. 
Så ngt trött var man idag när barnen börjat kliva upp alldeles för tidigt igen för min smak.
Men det var det värt! :)

Har annars bara strosat på här hemma mest hela dagen, med inplanerat möte, bakning, matlagning och sen lite besök av en vän m. dotter. :) 

I övrigt så rullar allt på som vanligt.
Huvudet upp och fötterna ned antar jag.

Har fått till att införskaffa barnens kläder till jul, som för övrigt ska firas till fjälls i år.
Ser så otroligt fram emot lite julmys med nära och kära hemöver, då det känns som evigheter vi firade tillsammans sist. 
Flickorna våra får i år likadana klänningar m. en jätte söt bolero i ljusare grått till, och lilleman ett tredelat set att finstrosa runt i. :)

Barnens juloutfit 2012

Men nu börjar tiden springa iväg och tröttheten falla in. :)
Än kan jag inte lägga mig, då klockan inte ens slagit nio, och det är ju trots allt fredagskväll! :P
Men upp tidigt i morgon för att baka tårta åt bonusdottern som fyllt 8 år! ♡
Alla nära och kära där ute som vi glömt att bjuda in, får hemskt gärna kika förbi på en tårtbit el två under morgondagen! :)

Med det tackar jag för mig, och för idag... Och säger, På återseende! :)





0 kommentarer: