Blogger Layouts

lördag 6 oktober 2012

12.10.06

Sitte hos lillasyster med familj och ska spendera natten här.
Känns efter många timmars dåligt samvete mkt lättare att slappna av, men det ska bli mys att träffa mina småskruvar och mannen i mitt liv vi hemkomsten på måndag. :)

Sedan jag kom hit har jag hunnit med
Kaffetårar och småprat hos farmor och farfar, vinkväll/nostalgikväll m. Mamma lillebror, lillasyster och svåger. :)
Hann igår även med lunch och massor av prat med en kär väninna som jag toksaknat den senaste tiden. :)
Eftermiddagen/kvällen har spenderats med syster och familj.
Har tokmyst med världens goaste systerdotter! <3

Så ikväll blir det mys med syster och svåger framför ett glas vin och tv tittande. :)

Morgondagen hoppas jag på mer kvalitetstid med nära och kära innan jag tar med mig farföräldrarna och lillebror för en biltripp hemöver under måndag morgon igen. :)

Bjuder på en mysbild på goaste ungen i världen och lilla jag i väntan på middag idag. :)

Med det säger jag trevlig lördagskväll allihopa! :)

0 kommentarer: