Blogger Layouts

onsdag 13 juni 2012

12.06.13

Dagen har bestått av lite städ och plock här hemma och sen en hel del vila.
Varit på Hälsocentralen för lite provtagning och hoppas nu få besked om dessa under nästkommande vecka.
Vi får väl se vad de har att berätta för snälla lilla farbror doktorn.

Sitter med fjärilar i magen då jag väntar spännande besked under veckan.
Jag hoppas att all den möda jag lagt ned lönar sig nu i längden. Det hade bara varit en sådan lättnad både för mig och min lilla rara familj.
Den som väntar får se.....

Jisses om jag blev glad här på eftermiddagskanten då min goaste lillasyster kom med glädjebeskedet att de kommer redan ikväll hon och mosters lilla go   .
Bilen hade huxflux hunnit blivit lagad och nu är de då på väg! :)
Ska bli så otroligt mysigt att bara få rå om dem nu under några dagars tid alldeles för mig själv! :)
Tänk vad mkt myspys vi ska hinna med!
Jag och lillan är som ler och långhalm! Inget kommed någonsin kunna skilja oss åt! :)
Hade jag inte vetat bättre hade man kunnat tro att vi vore tvillingar då vi delar allt och nästan har lite av telepati emellan oss vad kommer till det mesta emellanåt! :)

Bjuder på er alla på en bild på gofian som strax anländer! :)

Mosters gotroll! :)
Och sedan dagens låt som är gjord av Jason Mraz, underbara musiker!
Såååå otroligt härlig! :)

God kväll allihopa! :)

0 kommentarer: