Blogger Layouts

onsdag 16 maj 2012

12.05.16



Åter igen har jag kommit till en enorm vändpunkt i mitt liv.
Att det kan räcka med så lite för att inse fakta.

Hade igår en väldigt givande dag med en av världens goaste människor.
Hon har ett hjärta av guld, och fick mig verkligen att tänka till.

Det är inte egentligen hur vi mår som betyder ngt, utan hur vi låter oss själv må.
I grund och botten är inställningen till ens välmående det enda av betydelse.
Vi har alla valet att tänka på ett sätt som inte låter oss falla så långt som jag låtit mig själv falla.
Med det mina vänner har jag en gång för alla bestämt mig för att ta mig i kragen och inte låta mig sjunka djupare än jag redan hamnat, utan ist vända det onda till ngt gott och ta vara på livets goda!
Därmed inte sagt att jag helt plötsligt mår tipp topp igen, men jag har gjort valet att göra det bästa av situatonen och göra allt i min makt för att det här en gång för alla är vändpunkten i mitt och många andras liv och hädanefter se lösningar ist för problem! :)
Välkommen du glada, optimistiska Nathalie! :D



Dagen har varit en väldigt givande dag med mkt allvar, men än dock så mkt positivt.
Jag känner en enorm lättnad och är nästan till 100% säker att detta kommer bli till ngt väldigt bra både för mig och många i min omgivning.
Tänk att allt går bara man aldrig viker hädan.
För tro mig, skam den som ger sig! :)

Livet är mkt uppbyggt på de tre ledorden "Tro Hopp & Kärlek".
Att aldrig sluta tro på sig själv och det man tar sig an, att aldrig sluta hoppas på att saker kan ske och självklart... Att ALDRIG sluta älska!
För egentligen, vad vore vi människor utan dessa tre?! :)

Oj oj oj vilket djupt inlägg.
Men ett så otroligt mkt positivare sådant iaf! :)

Livet går inte i repris, så ta vara på dagen och glöm inte bort andra och allra helst dig själv! :)

Med det vill jag avsluta detta inlägg med att önska er alla en riktigt trevlig helg! :)
För det ska då banne mig jag ha, där jag bara tänker omge mig med kärleksfulla människor som fyller mitt liv med TRO HOPP OCH KÄRLEK! :D


1 kommentarer:

Hanna sa...

Åh gumman! Jag blir glad av att läsa detta! Det börjar bli min tur och tänka på det viset också. ;p