Blogger Layouts

tisdag 3 januari 2012

12.01.03



Första inlägget på nya året! :)
Nyårsafton spenderades som ni kanske läst i mitt tidigare inlägg på soffan med ost och kex i sällskap
av mannen i mitt liv. Kan det bli så mkt bättre än det? :)
Vi missade tolvslaget och hann inte ens med skålning och puss... Men vad gör det om hundra år?! :P
Vi firade ju åtminstone in det nya året tillsammans! :D

I övrigt så har barnen återgått efter en veckas ledighet till skola/dagis.
Denna vecka är även Tillie och Diaz på Neahs skola, vilket får Neah att känna sig lite extra viktig då hon har småsyskonen att ta hand om. Haha!


Jag själv då, ja man skulle kunna tro att jag vore helt återställd efter operationen nu så här 4 veckor senare.
Men jag känner mig otroligt sliten/trött och har åter igen fått otroligt ont.. Och detta nu även i nedre delen av ryggen (?). Känns som ett bälte runt "kvinnomagen" och ryggen som bara värken och krampar.
Vilket inte för mig låter som det kanske ska. Så i dag bär det av till distriktssköterskan, i morgon ska här lämnas urinprov och så väntar en telefontid med gynläkaren.
Hoppas verkligen på att få ngn rätsida med varför jag inte återhämtar mig som jag ska.
Jag menar, sjukskrivningen går ju ut nästa vecka!

Idag väntas en visit hos Kina och Bengtsson för att snusa lite bebis och ta igen lite skitsnack som vi missat.
Ska bli kul att ses, då det var otroligt länge sedan sist. :)
Sen blir det en tur på HC för att senare hämta hem småtrollen våra igen.

Ja, det var dagens uppdatering på gott och ont! :)
Hoppas ni alla hade en kanontrevlig nyårsafton, och god fortsättning på er! :)

0 kommentarer: