Blogger Layouts

måndag 8 augusti 2011

11.08.08

Diaz Nyman 1 år


Idag är en dag jag aldrig någonsin kommer glömma.
Den dagen då vår lille kämpe kom till världen. För exakt 1 år sedan låg jag vid det här laget på förlossningen i Gävle och visste varken ut el in, i väntan på Krille.
Denna dag var en laddad och känslosam dag, som jag aldrig någonsin trott jag skulle få uppleva på det vis vi fick göra.
Vi har efter all den jobbiga tid som varit, nu fått glädjen att fira vår lilla Diaz på sin 1 års dag!
Tänka sig vilken kämpe vi fått!

Helgen har bestått av kalas till tusen.
Då vi har två födelsedagsbarn inom loppet av 3 dagar (Tillie & Diaz) så slog vi ihop firandet och slog på stort. Vi bjöd in alla till 1 & 2 års kalas i lördags, och vilken fest det blev! :)
Totalt 17 barn med respektive föräldrar var här för att fira våra små charmtroll.
Det blev precis som ett barnkalas ska vara: lekglada barn, massa fika, nära och kära, och självklart en hel del presentöppning! :)
Tack alla ni som kom hit och förgyllde våra barns dag!

Tillie 2 år & Diaz 1 år


I övrigt så har vi även fått ett "skolbarn" i familjen.
Neah går sin första dag uppe på skolan i dag, och var överlycklig i morse vid lämning.
Hoppas på att detta kommer bli bättre för både henne och lillasyster då de gått varandra på nerverna en längre stund.
Kanske kan lite distans få dem att tycka det är roligare med lek och stoj på eftermiddagarna här hemma. :)

I vilket fall så har jag insett vad tiden går fort efter den dagen man börjat med barnafödande.
Inte trodde jag väl någonsin att jag skulle sitta med tre helt underbara ungar vid 26 års ålder, vara gift med världens underbaraste man och ha de två mest raraste bonusbarnen.
Vilken lyx!

Och med dessa rader avslutar jag detta inlägg och hoppas att ni alla får en bra start på veckan. :)

0 kommentarer: