Blogger Layouts

tisdag 5 juli 2011

11.07.05

Helgen har gått i lugnets tecken.
Blev lite av en myskväll på fredagen, med soffläge och filmkik med min andra hälft. :)

Lördag bestod av jobb för K och bus på Träslottet för min och barnens del.
Clownen Manne med vänner var där för lite underhållning. Och sen blev vi kvar till långt in på eftermiddagen för lek och fika med en väninna och hennes småttingar. :)

Söndag var en lugn dag, då vi inte gjorde mer än det nödvändigaste här hemma.
Dåligt väder innebar stillasittande inne, med tv tittande och småfix.

I övrigt så rullar det på som vanligt här hemma. :)
Diaz har fått sin fjärde tand, Tillie har börjat försöka sig på pottan och Neah har avklarat sin första laktosfria vecka utan några problem än så länge. :)

Jag själv har börjat rycka upp mig, vilket innebär ett lugnare tempo och TRO DET ELLER EJ en lugnare Nathalie.
Mycket har vänt den senaste veckan, och jag orkar med dagen lite bättre än tidigare....
Det börjar gå åt rätt håll, och det är mkt värt för mig, men framförallt för övriga familjen!

Vi är på gång! :)

Om två veckor återvänder vi även till Jämtlands gröna skogar för lite semester. :)
Och denna ggn kommer vi ha med oss alla barnen, och guuud så jag längtar!
Ngt jag så länge väntat på, har jag nu på nedräkning! Det är kärlek! <3

Nu ska jag ta och göra mig en cappucino och sen blir det nog tidig kväll på Bondegatan. :)
Avslutar även detta inlägg med ännu en låt ifrån Poets of the fall- Sleep...
En otroligt fin låt om jag får säga det själv. :)

0 kommentarer: