Blogger Layouts

tisdag 31 maj 2011

11.05.31

                                                   Vy över Kallsjön/Krok (farmor och farfars stuga)
                                                                                 Åreskutan i bakgrund

Så har då ännu ett år av mitt liv svischat förbi likt en virvelvind!Tänka sig, vart tar alla dessa år vägen?!
Lite fascinerande att barnen blir större och större, men inte har man en tanke på att det även börjar rulla iväg för en annan också. :P
Ålderom i all ära, jag har absolut inga problem med att bli äldre... Tvärtom, nästan så det känns lite löjligt lite med 26 år... På ngt vis känner jag mig så mkt äldre, på ett bra vis ska påpekas... ;)

I vilket fall så har jag haft en fin födelsedag tillsammans med familjen i jämtlandsfjällen, då jag och barnen begav oss upp på en liten semester tillsammans i tron om att det var lite lugn och ro vi behövde..
Men oj så jag misstog mig med ordet "semester"... Ungarna är som yrväder här uppe och jag saknar karln! :P Men nog ska vi härda ut då vi har så otroligt underbara människor omkring oss.. Det vill säga, min familj och mina vänner! <3

Än så länge har vi hunnit med lillasyster m. familj, mamma och såklart farmor och farfar som vi även bor hos. :) I morgon blir det ev. ett besök för att gratulera lillasyster Nelly som fyller hela 3 år... Och på torsdag lite fika med underbara Jenny och lillasyster... Och självklart alla våra barn! ;)
Sen får vi se hur länge vi blir kvar.. Om vi stannar över helgen el om vi beger oss av hemåt igen.. Beroende på om min sambo tänker överraska med sin närvaro el ej! :)

i övrigt så snurrar allt på som vanligt... Och just ikväll tänker jag inte dyka så mkt djupare i mitt skrivande! Det får räcka så här för nu.. Ni vet att vi lever och har det bra iaf! :)

1 kommentarer:

jeanette sa...

men va härligt du verkar ha de, underbart! =)