Blogger Layouts

onsdag 9 februari 2011

11.02.09

Även denna dag har gått i sjukdomens tecken.
Nu har även Tillie debuterat med ordentligt med prickar, men ligger än så länge i underläge om man jämför med storasysters. :P
Peppar peppar, än så länge inga prickar på Diaz! :)

I övrigt drog vi med oss barnen ut på promenad idag i solskenet! :)
Det var en otroligt uppfriskande tur, med undantag för denna förkylning som kanske inte var i allt för stort behov av luften... Men skönt var det! :)
Det tyckte nog även våra sjuklingar som klättrar på väggarna här hemma av tristess. ;)

Har suttit och klurat här vad jag egentligen ska ta och skriva om här på bloggen.
Känns nästan som att det lätt kan bli en och samma sak när man är hemma och mammaledig om ni förstår vad jag menar?

Så nu till min fråga, vad vill ni som läser min blogg att jag ska skriva om??
Vad är ni intresserade av att veta? Ngt speciellt ni känner att ni tycker jag ska dela med mig av??
Vore otroligt tacksam för lite tips och idéer för att göra er läsning mer spännande. ;)

0 kommentarer: