Blogger Layouts

onsdag 24 februari 2010

10.02.24

Idag fyller min lilla favorit kille Oliver 1 år! :)
Vill passa på att gratulera lilla herrn på sin stora dag... Tänka sig vad tiden springer iväg! :)
Konstigt nog så tycks det bara vara ungarna som blir större, men vi föräldrar tycks stanna där vi alltid varit.. Lika ung och fräscha med andra ord... ;)

Mkt som snurrar i mitt lilla huvud just för stunden...
Så otroligt trött mest hela tiden och känner att jag inte riktigt har tiden att sätta mig här och plita ned allt som spinner runt i skallen på mig... ;)
Mkt som man också vill avvakta att berätta här just för stunden...

Men i övrigt så rullar allt på som det brukar här hemma.. Hostas och snoras här hemma, men annars är det bara bra med oss alla! :)
Neah har varit hemma ifrån dagis hittills denna vecka, men i morgon tycks hon vara tillräckligt bra för att gå... Och hon behöver nog verkligen den lilla stunden innan det åter igen blir helg, och långtråkigt med mamma och pappa.. Haha! :P

Haft besök av Malin m. familj idag och tog en snabb kaffe för att faktiskt hinna avnjuta en gnutta solsken innan kylan skulle hinna göra sig påmind igen.. Blev en ytterst blixtvisit då värmen inte riktigt ville infinna sig, trots solsken... Men äh, fick ju lite frisk luft idag också iaf! :)

Ne, nu väntar middagen på spisen.. Här ska stekas fiskpinnar och värmas på lite spenatstuvning! :)

2 kommentarer:

Therese sa...

Ja, det var en trevlig liten minisemester. Resan hem gick bara bra=) Hoppas vi ses snart igen och tack för denna gång!

Kramar

Camilla sa...

Fiskpinnar är så gott!! :)