Blogger Layouts

onsdag 10 februari 2010

10.02.10

Började morgonen kl 02.00 i natt kan man säga.
För andra natten i rad har Tillie strulat och vägrat sova mer än 5 min åt ggn...

Så höll hon på till ca 05.00 i morse, sen vaknade hennes storasyster ca 30 min senare och väckte henne igen... Efter att ha försökt få dem båda att somna om i kanske 1h så gav jag upp och klev upp... Men oj vad det tog emot, och gissa om jag var lite "sur/avis" på gubben som aldrig vaknar till ngt och fick fortsätta sova?!?! :P


Tjejerna brukar ju ändå sova mest hela natten, och sen brukar vi ju kliva upp först vid 7-8 här på morgnarna... Så problemet är nog att jag är smått bortskämd över hur snäll vår lill bebis är vanligtvis.. ;) När det då ist blir så här, blir man ju helt knäckt som människa... Haha!



Efter lite frukost och stök här hemma så sover då lillan en väldigt tidig förmiddagslur... Så här kommer det bli otroligt upp och ner i de annars så härligt fungerande rutinerna.. :p



Neah är ledig idag, som alla andra onsdagar och jag tror visst vi skulle få lite besök av "Tant Malin" och Leo.. :) Får se när de behagar komma över då...
Hade tänkt, när jag ändå vaknade så tidigt med tjejerna att vi skulle ta oss en sväng upp på Öppna förskolan... Men oj så svårt det var att ta sig ur morgonrocken... Så det får bli en annan dag i vanlig ordning. :)



Blir nog kanske lite pyssel med Neah idag. :) Hon fick ju lite gipsfigurer och färger etc när hon fyllde år som vi fortfarande inte haft tid att inviga....
Senare blir det nog kanske en sväng ut i snön också om det inte är för kallt för att få utlopp för lite av hennes otroliga energi! :p




Men nu först ska jag ta mig ännu en kopp kaffe och kila ut efter morgontidningen för att sedan slappna av och njuta av lite frukost tillsammans med Neah innan vi sätter igång med dagens göra. :)



0 kommentarer: