Blogger Layouts

torsdag 30 juli 2009

En evig väntan! :)

Så har vi då gått in i V.40 här hemma idag! Oj så tiden springer i väg! :)
Har förvärkar och sammandragningar till tusen, men ingen bebis ännu...
Väntan är lång, "men den som väntar på ngt gott!" :)
Hoppas på att vi ska kunna få snusa bebis innan veckan är slut, då alla sedan går tillbaka på jobb (älskling, svägerska m.fl) och då kan det bli svårt att ta sig i väg i tid och hitta ngn som passar lill sessan här hemma..
Men det ska väl lösa sig, brukar det ju göra! :)

Var på en liten roadtrip idag m. gubben, dotter, svåger m. familj till svärmor för en fika. :)
Skönt att komma ut en sväng och slippa tänka på när bebis ska komma och boa som en tok här hemma. :P

Befann oss där i ett par timmar, sen blev det middagsvilning för att sen åter igen träffa upp svåger m. familj hemma hos oss för ännu en fika och lek m. barn. :)

Har nu badat neah, duschat själv, städat/stökat undan här hemma (ännu en kväll) för att förhoppningsvis befinna mig på BB i morgon.. :P

Så nu tänkte jag slänga mig i säng och beskåda ngn bra film innan John Blund infinner sig då ögonen lite lätt börjar titta i kors redan nu! ;)

Det var en kort (och bebisinriktad) uppdatering...
Händer inte så mkt mer spännande här hemma i dagsläget! :)

Godnatt Godnatt allihopa och sov så gott! :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Hallonblads te, färsk annans och spermier har jag hört ska göra susen, haha :) Ne men allvarligt det funkar, pröva pröva.
Nu fick jag fjärilar i magen, gud så spännanden... uppdatera när ni kommer hem från BB :) Kram på er och lycka till!

Lillasyster sa...

Varje gång telefonen ringer så hoppas jag på att det är min kära syster som har kläckt ur sig lill'flickan. Men det telefonsamtalet har inte kommit än :( Hoppas på ett imorgon ;)
Älskar dig! <3