Blogger Layouts

lördag 14 februari 2009

Vad är väl en sovmorgon?

Ja, det kan man verkligen fråga sig en morgon som denna...
Neah besämde sig för att kliva upp strax efter 4 i morse, och efter många försök till övertalning om välling och film i vår säng i hopp om en extra stunds sömn gav jag upp. Så här sitter jag nu sedan nästan 2 h tillbaka och bara längtar tillbaka till min varma, goa säng! :)

Vet inte vad vår dotter kommit in i för period. Ingenting duger, allt är fel och detta ska visas jämt och ständigt.
Försöker m. alla medel att göra henne nöjd, utan att försöka skämma bort henne allt för mkt. Men i vanlig ordning så håller det i cirkus 10-20 min innan det är dags för nästa nervsammanbrott för någonting som inte går vägen för henne.

Är det här vad folk kallar för 2 års trots, el har hon bara ett fruktansvärt humör? :P
Med tiden får jag väl svar på även den frågan misstänker jag.

Jaha, hur hade fröken Karlsson tänkt spendera alla ♥ dag då?
Jo, vi får besök av svåger och familj för lite fika. Bakade mig en söt liten röd hjärte tårta igår som vi är tänkt att avnjuta idag.

Sen blir det väl en förhoppningvis smarrig middag tillsammans med gubben för att sen bara ha lite vanlig lördagsmys.
Huvudsaken är ju egentligen en sådan här dag att man får spendera tiden tillsammans m. dem man håller kär. Och det hoppas jag ju på att få göra alla mina resterande dagar också för den delen. :)

I morgon är sista dagen, och sen beger sig älsklingen min iväg på jobb igen... Usch vad tungt det känns!
Har ju börjat vänja mig vid tanken på att ha honom hemma. Har ju varit så otroligt skönt! Men inte får man njuta för länge antar jag. På så vis får vi ju inte in några pengar. Allra helst när jag nu är sjukskriven...
Hoppas bara att veckan går fort förbi så att jag snart har honom hemma hos mig igen! Gud så jag älskar denna karl! ♥
Även fast han nu är den som ligger och avnjuter en god morgon sömn i sängen och jag ist sitter här och svamlar en massa strunt innan första munnen kaffe. :)

Ne gott folk, mindre struntprat och mer kaffe åt folket! :) Här läre vaknas så man kommer igång även idag! :P

Ha en helt underbar alla ♥ dag! För det hade då jag tänkt att ha!
Stor kram på er alla!

1 kommentarer:

Linda sa...

Ha en bra alla hjärtans kväll:)