Blogger Layouts

onsdag 26 november 2008

Prestationsångest!

Ja, otroligt vilken prestationsångest jag ligger inne med just för stunden.
Mkt som ska göras, och för lite tid på mig... Brukar i vabliga fall vara väldigt effektiv och alltid planera noga in i minsta detalj
vad som ska göras och när det ska göras.
Men på senaste tid har jag bara inte haft orken att göra allt för mkt...
Det får jag då tydligen ta igen nu... :S

Mkt inför julen med alla dessa förberedelser som iofs är väldigt roliga, men när det är så mkt annat som bara MÅSTE göras innan... Tex, de två slutuppsatserna till Religions tentan som jag bara prompt är tvungen att ha inlämnade innan jul...
Känner en otrolig trötthet inom mig, och förstår inte hur jag ska orka....
I dagsläget skulle jag ge vad som helst för att få ngn som faktiskt tog på sig att skriva dessa tentor, så jag åtminstone slipper tänka på dem... Haha, ngn som känner sig manad?! :P

Oj vad deppigt det blev helt plötsligt... Var verkligen inte alls så det var menat att framstå...
Förstår bara inte hur tusan man ska få tiden att räcka till...

Slutade relativt tidigt idag, och har sedan dess hunnit med en gnutta mys m. Neah, hängt upp julgardiner samt julstjärnor i tv-rummet. :) lagat mat, duschat etc.. Så lite har jag ju åtminstone fått gjort... Och till helgen, då ska här bakas pepparkakshus med alla småtrollen! :) Ska bli spännande! Haha, kanske får införskaffa mig några extra färdigbakade pepparkakshus på ICA ifall det skulle gå åt skogen... ;)
Hade även tänkt mig att hinna med ett ljusparty under fredagskvällen hos en väninna, samt sminkpartaj under lördagen... :)
Men vi får se vad som hinns med. :)
Kanske tar med mig svägerskan och dyker upp!


Ne gott folk, sjukt trött.... Ögonen går i kors, och nu är det dags att nanna kudde åter igen... :)
Längtar till morgondagen då min kära älskling åter igen kommer hem till oss....
Mys att bara få lägga sig i hans underbara famn och somna tryggt i morgon kväll! ;)


Natti natti gott folk! :)

0 kommentarer: