Blogger Layouts

söndag 8 juni 2008

Strandliv

De tre senaste dagarna har jag och familjen spenderat vår tid på en strand tillsammans med vänner och bekanta.
Har haft det ur mysigt m. gott fika, bad, trevligt sällskap och MASSOR av sol! :)

Var även tänkt att vi skulle prova på att tälta, men fick dock inte tag på ngt tält då gubbens var spårlöst försvunnet... Synd, på en fin dag... Men kommer säkerligen flera chanser, och nya tält! :P Än är inte sommaren över!

Jag har även fått prova på att köra vattenskoter, vilket verkligen var KANON roligt! Men ännu roligare att åka med gubben min, då jag själv var allt för feg för att gasa på då det är en himla skillnad att köra skoter och skoter! ;)

Har även haft en barnfri kväll då jag och gubben begav oss till grannbyn för grillning och goda drinkar. :)
Vad jag kan minnas så är det faktiskt första gången som vi anlitat barnvakt för att göra ngt själva för ovanlighetens skull, och det var verkligen guld värt...

Med andra ord så har jag haft en heeelt underbar helg tillsammans med nära och kära! :)

































0 kommentarer: