Blogger Layouts

fredag 6 juni 2008

Ny blogg och Båttur

Efter mkt problematik med den förra bloggen har jag nu hittat hit.

Tänkte därför fortsätta mitt bloggande här för dem som är intresserade... :)

Onsdagen innebar besök hos svärmor m. kaffe och kaka och även en liten present. :)
Och sen en väntan på karln min som fick sluta tidigare denna veckan pga Nationaldagsfirande...

Gårdagen spenderades hemmavid tillsammans med gubben min, Christine, Anders och Molly...
Hämtade Neah på dagis vid 4 tiden för att sen åka på affären och inhandla lite mat.

Jag och Christine gjorde i ordning en kanon god picknick korg innehållande jordgubbar, snacks, kycklingsallad etc. för att sen bege oss av allihopa med båt över till en strand för att där grilla och mysa på i sommarsolen. :)

Helt otroligt vid nio när vi begav oss av hemåt hade vi fortf ca 25 grader i skuggan!
Oj oj oj vad jag älskar sommaren! ;)

Solen skiner även idag, men än så länge sover gubben (som fått sovmorgon) och lillan sover middag... :)
Så själv sitter jag här och inväntar dem båda med en kopp kaffe i högsta hugg för att sen kanske gå på byn och köpa oss en varsin glass el liknande. :) Vi får väl se vad dagen har att komma med...

Vill passa på att gratulera min lillebror som fyllde 13 år i går! :)
Herregud vad tiden går fort, redan tonåring! Haha!
Och sen icke att förglömma min kära mamma som även hon fyller 40 år i morgon!
Grattis grattis på er! :)

Ne gott folk, nu ska lilla jag ta min kaffemugg och bege mig ut på balkongen och avnjuta sommarvärmen! :)
Ha en kanondag!

Kram















































0 kommentarer: