Blogger Layouts

tisdag 7 maj 2013

13.05.07

Larslarstjärn/Flästa (obs lånad bild)
Min älskade make fick idag iväg mig på nästan 1 h promenad runt samhället.
Vi har inte varit allt för engagerad att gå på ngn upptäcktsfärd sedan vi flyttade hit i December.
Men idag var det på tiden att vidga vyerna ngt.
Nervöst att ta sig ut, då jag vet att jag får betala för mina aktiviteter i form av smärta senare på dagen/kvällen.
Men åh så nöjd jag var att få komma ut! Så otroligt tacksam över mannen min som lurade iväg mig. :)
Det är så otroligt fint häromkring, och vi fastnade vid den såkallade "Larslarstjärn" (se bild). Detta ställe får både ros/ris av folk när man frågar. Men förhoppningsvis är det lika bra och mysigt som det ser ut, och många timmar kommer att spenderas där i sommar med barn samt nära och kära! :)

Efter denna promenad blev det vila för min del, och fler uteaktiviteter för mannen innan hämtning av barn.
Sedan middag, dusch av barn och dusch av mig själv...
Nu sitter jag här bänkad i soffan med värkande mage och ska invänta John Blund så småningom...

I morgon väntas "möte" i Bns och sen viiiiila! 


På återseende....

0 kommentarer: